...

Friday, December 23, 2011

keBosaNaN ..

assalamualaikum ...

hye . lama jgak aku tak buka blog ny . dah brhabok n byk sawang dah ny ha kt blog aku .
*nampak sgt nipunya .


okay , bila aku dah buka , walawehh , dah brubah lha blog aku ny .
0.0 *buat muka teruja ter0ks .


okay . 
*brapa byk okay kau nak letak ny nurul oiyy . lantak lah :P


tajok aku kebosanan . ya , betul . kebosanan sedang melanda diri saya . aku nak buad apa pun xtaw .
hm . tgahri tdy xda lha sebosan skunk ny .

Menulis bLog .
sedikit sebanyak dengan menulis blog dapat mengurangkan tahap kebosanan dalam diri aku ny .

Melayan youtube.
tgok lha video apa yg aku suka . seriously hilang boring . tapi kalau dalam keadaan internet slow , itu akan dapat menambahkan kemaran aku . *syaitan merasuk seketika
Ya . aku tak suka lha kalau tenet slow , yelaa , sapa yg suka kan , na buad apa pun ta boleh . *sigh


Menonton TV.
Kalau ada cerita2 yg best , meby aku akan tengok .
tapi skunk byk sgt drama2 , indon kt TV tuu . dah naek muak aku tengok .

Okay lha , aku pun xtaw apa aku merapu .
sampai sini ja .
nty crita lgy .

kbai .

^_^v

No comments:

Post a Comment